Spännande nytt!

12.03.2019

Det här är så skoj! Att få släppa en ny hemsida som jag hoppas att även ni tycker är bra, enkel och inspirerande att navigera i. Mycket är precis som vanligt för er som inte gillar förändringar:) Men mycket är också nytt:) Löpning hörni, det absolut bästa jag vet! Det har ju varit väldigt lite löpning i studion än så länge. Märkligt ändå trots att en stor del av studion ska handla om just detta. Men nu så, ändring på det! Det finns en hel sida fylld med roliga, utvecklande och inspirerande löpkurser för er alla oavsett nivå. 

På något sätt känns det som att studion blivit komplett nu. Självklart under ständig utveckling men alla delar finns nu för en komplett träningseufori:)) Och enligt min filosofi kring träning, finns möjlighet att hos oss i studion få en komplett träningskalender med alla träningsdelar som behövs för en funktionell, stark, glad och presterande kropp. Här i studion har vi nu möjlighet att utveckla din rörlighet, flexibilitet,  mjukhet, styrka, kondition, koordination  och inspiration för personlig träningsutveckling.

En av nyheterna på hemsidan är just bloggen. Här har jag en ambition att skriva varje vecka om saker som väcker mitt intresse, om nyheter som händer i studion, nya trender kring träning och annat skoj. Jag skriver helt utifrån min känsla och kommer det inget inlägg en vecka så är det bara för att jag just då inte har något vettigt att förmedla till er;)
Nyhetsmailen kommer även att hamna här istället för på mailen, eller kanske både och, vad vill ni?
Ser så mycket fram emot en vår fylld av löpning, klasser i studion och massor av roliga events och annat tillsammans med er alla! Ju fler "peppare" vi blir, desto större power! Så dela gärna på sociala medier så att fler kan upptäcka denna underbara studio:)


Ses på PEPP!


Puss å kram Eleonor


Studio P.E.P.P Landsnoravägen 42 Edsvik 
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång